Een begin aan een nieuw avontuur - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Nina Martherus - WaarBenJij.nu Een begin aan een nieuw avontuur - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Nina Martherus - WaarBenJij.nu

Een begin aan een nieuw avontuur

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

01 Februari 2014 | Nederland, Nieuwegein

Hallo allemaal,

Na het behalen/afronden van mijn stage in Nederland met een 7, het behalen van mijn rijbewijs en het gedag zeggen van iedereen kan mijn avontuur beginnen!

Maandag 3 februari vertrek ik naar Australië voor zes en halve maand om voor het derde jaar stage te lopen in Brisbane voor mijn studie (Sociaal Pedagogisch Hulpverlener). De stage houd in dat ik vrouwen ga begeleiden die uit de gevangenis komen en deze vrouwen ga ik begeleiden bij het re-integreren in de Australische maatschappij. Deze stage ga ik voor vijf maanden doen. Ik begin officieel 10 februari, dus ik heb nog één week om te acclimatiseren en een kamer te zoeken. De overige tijd na mijn stage ga ik lekker vakantie houden!!!

Ik vlieg om 10.30 vanaf Schiphol met Singapore Airlines. Ik heb een stop over in Singapore. Ik kom om 19.35 aan in Brisbane lokale tijd. Het tijdverschil is op dit moment negen uur. Als ik aankom slaap ik in een hostel. De volgende dag, woensdag mag ik gelijk kennismaken op mijn stageplek. Erg spannend allemaal!

Het volgende reisverslag is vanuit Brisbane!

Liefs,
Nina

  • 02 Februari 2014 - 00:32

    Anita:

    Nina Jij gaat down-under: ik ben benieuwd met wat voor een Australisch accent je terug komt. Ik hoop dat je vaak schrijft dan gaan we ook een beetje op avontuur :)

  • 02 Februari 2014 - 11:40

    Theo:

    Goede reis en heel veel succes in Brisbane. Dat wordt heel zeker een onvergetelijke ervaring.

  • 02 Februari 2014 - 12:03

    Ise En Fenna:

    Hee Nina have fun in Brisbane!! Goeie reis ook.
    Liefs Ise en fenna

  • 02 Februari 2014 - 19:02

    Elsbeth Jansse:

    Lieve Nina,
    Wat een avontuur. Helemaal aan de andere kant van de wereld! Wij brengen je morgen weg naar Schiphol. Je koffer staat bijna klaar. Ik ben trots op je!
    Liefs, mama.

  • 02 Februari 2014 - 21:21

    Tim En Leonne:

    Goede reis en geniet ervan!

  • 02 Februari 2014 - 22:00

    Papa:

    Australie, down under aan de rechterkant van Indonesie! Veel succes en wij zijn zeker trots op je! Goede reis en pas goed op je zelf, zou Oma Bea zeggen!

  • 02 Februari 2014 - 22:19

    Machteld & Arkie:

    Lieve Nina,

    Goede reis morgen en heel veel succes met je stage!

  • 03 Februari 2014 - 00:35

    Tonie Smits:

    Mooi avontuur! Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 22 April 2009
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 9706

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 13 Augustus 2014

Australie

Landen bezocht: